donderdag 31 december 2009

Balance sheet recession, een stock taking

Toen ik een paar dagen geleden balance sheet recession op google opzocht viel mij al op dat het onderwerp veel meer hits genereerde dan toen ik dit in januari 2009 deed. Het aantal relevante hits was met de eerste pagina toch wel doorlopen. Nu is er een veelvoud aan hits beschikbaar en ook de meer main stream analyse begint het op te pikken. In dit kader hier een link naar een interview dat Bloomberg recent had met de grondlegger van het begrip balance sheet recession.

Verder vind je hier, hier, hier en hier een aantal van mijn eerdere blogs over het onderwerp balance sheet recession.

1 opmerking:

  1. Bied een snelle lening tussen mensen aan in 72 uur.
    Hallo dames en heren

    Jij die echte financiƫle problemen hebt. Je wordt ondanks je inspanningen afgewezen door de verschillende banken.
    Ik zou u willen informeren dat ik een econoom ben die leningen verstrekt aan mensen met een goed karakter, eerlijk, die mij binnen de afgesproken termijn kunnen terugbetalen tegen een vast tarief van 2%.
    Om deze reden variƫren mijn leningen van 1500 tot 5 miljoen euro.

    Dus iedereen die geld nodig heeft, kan contact met me opnemen op de e-mail: bancofinancial111@gmail.com voor meer informatie.

    Bedankt voor uw begrip en uw mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen