zaterdag 9 mei 2009

In 7 dagen.....



In (de eerste) 7 dagen (van mijn blog) wist ik 12 berichten te posten.

In (de eerste) 7 dagen (van mijn blog) wist ik 285 page loads te scoren, trok ik 132 unieke bezoekers, 29 vaste klanten en zelfs 2 vaste volgers.


Verder kreeg ontving ik verschillende reacties zoals onderstaande:






Verzonden: vrijdag 1 mei 2009 21:55
Aan: Moons S.
Onderwerp: Re: Fw:


dude. je bent een blogger!!!

...

en wat langere reacties zoals die van René

Selwyn,
dank voor het toesturen van je blog. Eerst dacht ik dat je een link stuurde naar het artikel waar ik naar refereerde.
Ik wilde reageren op "Alle begin is moeilijk" maar dat lukte niet van mijn bakeliete blackberry.


Leuk dat je hiermee bent begonnen.


Terug naar je blog, daarin spreek je over Harry en Peter, een dergelijke verwijzing kan ik plaatsen, maar ik ga er vanuit dat ze nog niet bekend zijn in het Elysee of tuinvereniging "voor niets gaat de zon op". Ga je met cv verwijzingen werken, of ben je wellicht van plan er vaste typetjes van te maken, zoals de hond van wijlen Martin Bril.


De fotokeuze op je blog indiceert dat je ook aandacht zal besteden aan je interesse voor - en kennis van het "groene". De noodzaak tot zinvolle duiding en operationalisering van het 'concept' duurzame ontwikkeling is bijna nog groter dan de huidige financiële crisis, dus ook hier laat je weer ambitie zien :-)!
Groet, René


Geen slechte oogst voor de eerste 7 dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten